FAQ

Przelewy tradycyjne (w banku lub na poczcie) oraz wszelkie płatności internetowe. Rozliczenia transakcji przelewów internetowych przeprowadzane są za pośrednictwem Platformy Dotpay.
Zakupów dokonasz dokładnie w taki sam spoób, jak w innych sklepach internetowych. Na początek dodaj wybrane produkty do koszyka. Następnie przejdź do koszyka i uzupełnij adres email (tylko tyle wystarczy aby złożyć zamówienie). Jeśli chcesz otrzymać też fakturę VAT, to zaznacz taką opcję w koszyku i uzupełnij dane do faktury. Po złożeniu zamówienia zobaczysz jego podsumowanie wraz z odnośnikiem do dokonania płatności za zakupy.
Nie wymagamy podpisania jakiejkolwiek umowy w formie papierowej. Dokonując zakupów za pośrednictwem platformy zawierasz umowę online. Zwyczajnie akceptujesz regulamin i dokonujesz płatności. Jeśli jednak chcesz podpisać umowę, jest taka możliwość.
Dostęp do kursu otrzymasz natychmiast po zaksięgowanui wpłaty. Może więc to być nawet kilka sekund (w przypadki płatności online).
Na początek sprawdź w folderze SPAM oraz inne foldery w swojej skrzynce odbiorczej (podanej podczas dokonywania zakupów). Jeśli nadal nie widzisz żadnej wiadomości, napisz na pawel@malawiejskafirma.pl z informację, że nie otrzymałeś żadnego maila.
Zaloguj się na swoje konto TUTAJ. Następnie w menu pojawi się zakładka "Moje kursy", gdzie będą widoczne wszystkie zakupione i opłacone przez Ciebie produkty.
Masz aż 30 dni na to, aby zapoznać się z zakupionym produktem. Jeśli jednak uznasz, że nie wnosi on żadnej wartości, to w ciągu 30 dni możesz zgłosić zwrot zakupionego produktu, a my zwrócimy Ci pieniądze. Podczas zakupu zatem niczym nie ryzykujesz. Szczegóły zwrotów znajdziesz w Regulaminie.